Ligde kritik haftalara girildi.

Her bir maç birbirinden önemli ve anlam yüklü. Kimi takım küme düşmeme, kimi takım Play-Off ve kimi takımda şampiyonluk mücadelesi veriyor.

Cumartesi günü de bu haftanın en önemli maçı sahne alacak. Adana Demirspor yarın 19:00’da lider Hatayspor’u ağırlayacak. Bu maçla ilgili daha fazla detaya girmeye gerek duymuyorum. Zaten iki takımın da adını yazdığınız da önemini, heyecanını ve anlamını yazmış oluyorsunuz.

Üzerinde durmak istediğim konu hakem atamaları.

Bursaspor-Adana Demirspor karşılaşmasını hatırlıyorsunuz…Yine o haftanın en önemli ve gerilimi yüksek maçıydı. Bu maçı Koray Gençerler yönetmişti. Bakıldığında olumlu bakılan isim olarak öne çıktı. Ancak maçı bitirdikten sonra nasıl kötü bir hakem olduğu da ortaya çıktı. Maçın ardından ‘Hakem Katliamı’ başlığını atmıştık. Bursaspor’un kazanmasına yardımcı olmuş Adana Demirspor’un adım atmasına engel olmuştu.

Ve yine aynı derecede önemli bir maç geldi çaktı. Bu zorlu maçı Eskişehir bölgesinden Turgut Doman yönetecek. Bakıldığında böylesine zirve maçına pek çıkmamış. Yüksek kalibredeki bir maçı Turgut Doman’ın atanması kafamızda soru işaretleri bıraktı! Tribünlerin dolu olduğu maçta her iki takım oyuncularının da şampiyonluk savaşı vereceği 90 dakikayı Turgut Doman nasıl yönetecek?

Dilerim MHK’nin yeni bir hamlesi değildir. Zira, bir sezon boyunca onca emek veriyorsunuz. Maddi manevi mücadeleniz var. Bursa maçında olduğu gibi art niyetli bir hakem gelip elinizden o başarıyı alıp götürüyor. Turgut Doman, Koray Gençerler gibi olmasın!!!Böylesine art niyetli maç yönetmesin.

Gözümüz hakem Turgut Doman’da olacak. Dilerim bizi yanıltır. İyi yönetim gösterir ve tebrik ederiz. Tek isteğimiz var o da maçın sonucunu Turgut Doman belirlemesin…