Adana Demirspor’un Karabükspor maçını hatırlıyoruz. Güçte olsa 1-0 galip geldiği karşılaşma…

Bu maçta bile Karabük takımı Demirspor’a karşı 5 net pozisyon bulmuştu. Buna karşın Demirspor bir gol atıp 3 puanı almıştı. Hemen devamında Denizli deplasmanı öne geldi. Bu maçta ise Demirspor 5 gol yiyip boynu bükük sahadan ayrıldı.

Adana Demirspor, Karabük maçına 5 yeni oyuncuyla, Denizli maçına ise 7 yeni oyuncuyla çıktı. Ara transferde bu kadar sayısal olarak transfer yapmanın zararlarını yaşıyor Adana Demirspor. Bu kadar fazla rotasyonla oynamak bir takıma yüzde yüz sıkıntı verir.

Demirspor Karabük maçında da Denizli maçında da bunla yüzleşti. Karabük takımı zayıf olduğu için atlatıldı. Denizli takımı karşısında ise ne yazık ki tutmadı. Hatta şunu söyleyebiliriz; Denizlispor’da Mehmet olsun, Burak olsun, Ziya olsun belki de en rahat maçlarını oynadılar. Adana Demirspor ise uyumunu aradı ama aksiyon tutmadı. Çünkü oyuncular yeni ve yetersiz…

Demirspor neden yenildiğinden ziyade nasıl düzelir üzerinden gitmek gerekir.

Mavi-Lacivertlilerde teknik direktör Yılmaz Vural, hayli oyuncu aldırdı. Hala da gelecek. Türk ve yabancı oyuncu sayısında fazlalık oldu. Bölgelerde yığılmalar oldu. Kimi kadro dışında kimi yedekte dururken kimi yetersiz oyuncularda ilk 11’de yer alıyor. Öncelikle Teknik patron Yılmaz Vural, adaletsizliği düzene sokması gerekiyor. Örneğin Legear hep böyle oynayacaksa Berk Yıldız ile yer değiştirmeli. Anderson ile Legar gibi iki ağır oyuncuyla sahaya çıkıyorsan rakibin ataklarına boyun eğmek zorundasın. İlk yarı maçları boyunca Demirspor’un en sıkıntılı bölgesi orta sahası idi. Hep denilen Traore’nin yanına bir oyuncu alınmasına yönelikti. Rassoul gibi iyi de bir oyuncu alındı. Ancak Yılmaz hoca bu kez Traore’yi kesti ve Anderson ile Rassoul’u sahaya sürdü. Bu ikili de yetersiz kaldı. Yılmaz hoca Traore’yi oyuna almakla doğruyu yaptı ama bu kez Rassoul’u oyundan almakla yanlış yaptı. Kesinlikle Traore ile Rassoul’un yan yana oynama gibi bir zorunluluğu var. Eğer hoca yine Anderson derse Denizli maçında olduğu gibi Gazişehir maçında da orta sahayı rakibe teslim ederiz.

Bu ve buna benzer bir çok olumsuzluk üzerinde Yılmaz hocanın çalışması gerekecek ve mümkün olduğunca da eski oyuncular ağırlıklı sahaya çıkması daha mantıklı olacak.