Adana Demirspor’un düzlüğü çıkması için neler yapılabilir?

Tüm herkes bunun hesabını yapıyor. Tüm herkesten farklı görüşler dile getiriliyor. Fakat, Demirspor sevgisini yüreğine kazıyanların haykırışları bitmek bilmiyor.

Dün biliyorsunuz kaleci Kurtul Yurt’ta sözleşmesini fesih etti. Bu gelişmenin devamında hayli üzüntülü olan taraftarlar yorumlarını dile getirirken , “Çok üzgünüm çok…” diyenler genelini oluşturdu.

Devamında çok acı bir yazı vardı ki , “sokakta da oynasan kaldırım da desteklerim dönemi bitmiştir…” şeklinde okuduk.

Artık karamsarlık diz boyu. Üzüntü insanların beynini kaplamış durumda. İnsanlar artık bazı şeylerin sonunun geldiğini ve Demirspor ile ilgili herhangi bir olumlu gelişmenin olmayacağı görüşünde. Nasıl olmasın ki ? Orta da destek veren yok, aday yönetim yok, herhangi bir şekilde işarette bulunan yok; futbolcular birer birer gidiyorlar. Kısacası Adana Demirspor kaderiyle baş başa kaldı desek doğru olur.

İlk kez böyle bir durum yaşanıyor.

Şimdi önümüzde kongre süreci var. 27 Haziran’da yapılacak. Ertelenirse 4 Temmuz tarihinde yönetim bulunursa yapılacak. Zaten 27 Haziran tarihini geçtiğiniz takdirde sonun başlangıcı için start verilmiş olacak. Şartlar ne olursa olsun Adana Demirspor için yönetim oluşturulması gerekiyor ve o yönetimin hemen iş başı yapması kaçınılmaz bir gerçek oldu.

Bakıldığında bir metre ötesi görülmüyor. Büyük bir sis bulutu var. Hiç mi umut yok? Diye içinizden soru yöneltebilirsiniz. Bu noktada beyaz atlı prensi beklemek durumundayız. O da gelir mi gelmez mi bilinmez!

Sonuç olarak Demirspor dümeni kırık gemi gibi süratle ilerlemeye devam ediyor. Nerede nereye çarpacak belli değil. Ya bugün ya yarın ya da diğer gün…

Her an olabilir!