Adana’da park halindeki bir motosikleti çalan şüphelinin hırsızlık anları güvenlik kameralarına yansıdı. Motosikletle gezerken polis ekipleri tarafından yakalanan şüphelinin, “Eve dönmek için çaldım, geri verecektim” dediği iddia edildi.
Olay, 25 Mayıs’ta Çukurova ilçesi Huzurevleri Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, Mustafa C. (22) sokakta yürüdüğü sırada bir apartmanın otoparkında park halinde bulunan motosikleti fark etti.
Motosikletin yanına gelen şüpheli, önce gidon kilidini kırdı, ardından motosikleti sürükleyerek bulunduğu yerden uzaklaştırdı. Daha sonra sakin bir noktaya götürdüğü motosikleti düz kontak yaparak çalıştıran Mustafa C., bölgeden ayrıldı.
Sabah saatlerinde işe gitmek için evinden çıkan A.E., motosikletinin yerinde olmadığını fark ederek durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi.
İhbar üzerine harekete geçen Asayiş Şube Müdürlüğü Oto Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, bölgede bulunan güvenlik kameralarını incelemeye aldı. Yapılan çalışmalar sonucunda şüphelinin motosikletle Yüreğir ilçesine bağlı Sinanpaşa Mahallesi’ne gittiği belirlendi.
Polis ekipleri, şüphelinin bulunduğu bölgede çalışma başlattı. Yapılan araştırmalar sırasında Mustafa C., çaldığı motosikletle gezerken yakalandı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüphelinin, ifadesinde “Motosikleti evime dönmek için çaldım. Geri verecektim, teslim etmeye giderken yakalandım” dediği öne sürüldü.
Mahkemeye çıkarılan Mustafa C., tutuklanarak cezaevine gönderildi. Çalınan motosiklet ise işlemlerin ardından sahibi A.E.’ye teslim edildi.




