Adana'nın köklü spor kulüplerinden Adana Demirspor’un üst yönetimi, kentteki temasları kapsamında Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Adana İl Başkanlığına nezaket ziyaretinde bulundu. Ziyarette kent kültürü, sporun birleştirici gücü ve yerel dinamikler üzerine samimi bir sohbet gerçekleştirildi.
"Birlik ve Kardeşlik Ruhuyla Devam Edeceğiz"
Ziyaretin ardından MHP Adana İl Başkanlığına ait kurumsal sosyal medya hesabından teşekkür mesajı yayımlandı. Paylaşımda şu ifadelere yer verildi:
"Başkanımız Sayın Hakan Yıldırım’ı Ziyaret eden Adana Demir Spor Kulübü Başkanı Ertan Zeybek ve Adana Demir Spor Kulübü Asbaşkanı Mustafa Kemal Üstüner’e teşekkür ederiz. Nazik ziyaretleri ve samimi sohbetleri bizleri memnun etti. Birlik ve kardeşlik ruhuyla davamıza hizmet etmeye devam edeceğiz."
Görüşmenin, Adana'da spor ve siyaset dünyası arasındaki diyalog ile kent aidiyetini güçlendiren olumlu bir atmosferde geçtiği vurgulandı.




