Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nün altyapıya yönelik çalışmaları başarıyla sonuç vermeye devam ediyor. Kulübün U16 Kızlar Basketbol Takımı, Konya’da düzenlenen Basketbol U16 Kızlar Bölge Şampiyonası’nda birinci olarak önemli bir başarıya imza attı.
Turnuvada sergilediği başarılı performansla rakiplerini geride bırakan Adana temsilcisi, elde ettiği şampiyonlukla Anadolu Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı. Bu sonuçla birlikte takım, Adana’yı bir üst organizasyonda temsil etme fırsatı elde etti.

Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü Başkanı Kadir Özdemir, altyapıya verilen önemin karşılığını almaya devam ettiklerini belirterek, şampiyonluk elde eden U16 Kızlar Basketbol Takımı’nı tebrik etti. Özdemir ayrıca, Adana’da sporun gelişmesine katkı sağlayan ve kenti bir spor şehri haline getirme hedefi doğrultusunda destek veren Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar’a teşekkür etti.
Adana Büyükşehir Belediyesi Spor Kulübü’nün, yetiştirdiği sporcularla hem büyük kulüplere hem de milli takımlara katkı sağlamayı sürdürdüğü ifade edildi.





