Adana Demirspor’un teknik direktör çalışmaları ile ilgili sosyal medyaya baktığınızda adeta boğulma noktasına gelirsiniz. Her klavyeden bir isim çıkıyor. Hem de akla hayale gelmeyecek isimler. Bunla beraber yönetim kurulunun belirlediği hocaları da karalayarak klavyeler çalışıyor.

Önce hasan Şaş ile görüşme sağlandı ama olmadı. Şimdi de Giray Bulak ile anlaşma sağlandı. Bir anda kızılca kıyamet koptu! Neymiş Giray Hoca olmazmış…

Neden olmaz efendim?

Uzun zamandır takım çalıştırmıyormuş, bu ligi bilmiyormuş, yaşlanmış vs…vs…vs…

Hoca konusunda son iki yılı ele alalım. Osman Özköylü ile başlayan maceraya Tayfur Havutçu, Yılmaz Vural, Erkan Sözeri ve Engin İpekoğlu isimleri katıldı. Hepsi de kendisine göre isim ve başarılılar. Bu isimler başladıktan sonra bizim sosyal medya klavyeleri bir anda hızlı çalıştı ve hepsini de istifaya çağırdılar. Osman Özköylü geldiğinde bu ligin iki hocasından biriydi. Engin İpekoğlu geldiğinde şampiyon hoca olarak Demirspor’a adım attı. Erkan Sözeri geldiğinde kim itiraz etti ki?

Hemen hemen bu ligin hocaları geldi. Ama olmadı!

Hiç kimse farkında değil ama Adana Demirspor’da hocaya değil ağabeye ihtiyaç var. Son iki yılda bu sorunun eksiği giderilmedi veya görülmedi. Bunu defalarca dile getirdik ama tercih edilen isimler bu sorunu çözemedi. Siz kadronuzu bir şekilde oluşturursunuz. Mücadele eden takım kurduğunuzda zaten hangi hoca ile anlaşırsanız anlaşın bir şekilde idman proğramları aynı. Oyuncu değişikliğini iyi yaptıktan sonra geriye sadece ağabeylik yapmasına kalıyor. Yani hak yememe durum ve futbolcularla birebir dialog özelliği.

Şimdi bu göreve Giray Bulak getirildi. Hayırlı uğurlu olsun. Adana Demirspor’un yeni hocası Giray Bulak, hayli tecrübeli bir isim. Her ne kadar uzun süre takım çalıştırmasa da tecrübesi var. Uyum sağlandığı takdirde neden olmasın. Bu arada Demirspor yönetiminde başka sürprizlerde bekliyorum