Sarı-siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Okan Gökulu, sahada sergilenen bu üstün mücadeleyi, takımın reaksiyonunu ve kulübün geleceğe dair hedeflerini değerlendirdi.
"Taraftarımızla Birlikte Muhteşem Bir Geri Dönüş Yaptık"
Maçın başında yenik duruma düşmesine rağmen oyun disiplininden kopmayan ve rakip fileleri 4 kez havalandıran takımın performansından büyük gurur duyduklarını belirten Okan Gökulu, tribünlerin desteğine dikkat çekti. 90 dakika boyunca susmayan taraftara teşekkür eden Gökulu, "Muhteşem bir geri dönüş yaptık. Maç boyunca takımımızın gösterdiği azim ve mücadele bizleri çok memnun etti. Taraftarlarımızın desteğiyle bu başarıyı elde ettik. Maçımıza gelerek yanımızda olan herkese teşekkür ederim" ifadelerini kullandı.
"Adana'nın Futboldaki Tek Umuduyuz"
Elde edilen 4-1'lik zaferin sadece haneye yazılan üç puandan ibaret olmadığını vurgulayan Gökulu, kulübün Adana futbolu için yüklendiği misyonun altını çizdi. Şehrin futbola olan tutkusunu yeniden alevlendirmeyi ve genç yeteneklerin önünü açmayı hedeflediklerini belirten Başkan Yardımcısı Gökulu, "Adana’yı futbolla kucaklamaya devam ediyoruz. Adana’nın futbolda tek umuduyuz ve yolun sonu birinci lig" diyerek camiaya şampiyonluk mesajı verdi.
Gözler Çarşamba Günü Oynanacak Erbaaspor Maçında
İnegölspor karşısında sahadan silinmeyen ve pes etmeyen bir karakter ortaya koyan Adana 01 FK'nın bu galibiyeti, taraftarları da sevince boğdu. Sosyal medyada takıma yönelik coşkulu paylaşımlar çığ gibi büyürken, kulüp yönetimi ve teknik heyet rehavete kapılmadan rotayı hemen yeni hedefe çevirdi. Sarı-siyahlı ekip, Çarşamba günü deplasmanda oynanacak zorlu Erbaaspor maçına da aynı yüksek motivasyon ve mutlak galibiyet parolasıyla hazırlanıyor.




