Asayiş

Kozan'da Yürek Isıtan Olay! Dürüst Temizlik İşçisi Herkese Örnek Oldu

Almanya'dan yaz tatili için memleketi Adana'nın Kozan ilçesine gelen Ünal Akdolan, cüzdanını kaybettiğini belediyeden gelen telefonla öğrendi. İçerisinde para ve önemli belgelerin bulunduğu cüzdan, Kozan Belediyesi'nin temizlik personelinin duyarlı davranışı sayesinde eksiksiz olarak sahibine ulaştırıldı.

Olay, Karacaoğlan Mahallesi'ndeki Bilim ve Enerji Parkı'nda yaşandı. Arkadaşlarıyla vakit geçiren Ünal Akdolan, farkında olmadan cüzdanını parkta düşürdü. Cüzdanını kaybettiğini ise ertesi gün Kozan Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü'nden gelen telefonla öğrendi.

Cüzdan, sabah saatlerinde park temizliği yapan ve 11 yıldır Kozan Belediyesi'nde temizlik görevlisi olarak çalışan Ahmet Topak tarafından bulundu. İçerisinde yaklaşık 3 bin 500 lira, kimlik, ehliyet ve çeşitli belgeler bulunan cüzdanı hiç tereddüt etmeden müdürlüğüne teslim eden Topak, kısa sürede sahibine ulaşılmasını sağladı.

"Annemin Nasihatini Hiç Unutmadım"

Dürüst davranışıyla takdir toplayan Ahmet Topak, annesinin kendisine yıllar önce verdiği öğüdü hayatı boyunca unutmadığını belirterek, "Annem bana 'Bile bile sakın harama el sürme' derdi. Bulduğum her eşyayı sahibine ulaştırmaya çalışırım. Cüzdanın sahibine teslim edilmesine vesile olduğum için çok mutluyum." dedi.

"Bu Devirde Böyle Dürüstlük Çok Değerli"

Almanya'da tır şoförü olarak çalışan Ünal Akdolan ise iki haftalık izin için annesini ziyaret etmek amacıyla Kozan'a geldiğini belirtti. Cüzdanını düşürdüğünü belediyeden gelen telefonla fark ettiğini söyleyen Akdolan, cüzdanını eksiksiz teslim almanın mutluluğunu yaşadığını ifade etti.

Akdolan, "İçindeki para, kimlik ve tüm belgeler yerindeydi. Ahmet kardeşimize ve emeği geçen herkese gönülden teşekkür ediyorum. Günümüzde böyle dürüst insanlarla karşılaşmak gerçekten çok kıymetli." diye konuştu.

Kozan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Fatih Ateş de belediye personelinin sergilediği örnek davranıştan dolayı Ahmet Topak'ı tebrik ederek, ilçede görev yapan tüm çalışanların dürüstlük ve sorumluluk anlayışıyla hizmet vermeye devam ettiğini söyledi.