Adana'da trafikte 'makas atarak' hem kendi canını hem de diğer sürücülerin hayatını tehlikeye atan sürücü, jandarma ekiplerinin çalışmasıyla yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, merkez Sarıçam ilçesi Mustafalar Mahallesi'nde bir sürücünün tehlikeli şekilde şerit değiştirerek ilerlediği görüntüler üzerine Adana İl Jandarma Komutanlığı ekipleri harekete geçti. Sarıçam İlçe Jandarma Komutanlığı tarafından yürütülen araştırma sonucu kimliği tespit edilen sürücü kısa sürede yakalandı.

Yakalanan sürücüye trafik güvenliğini tehlikeye düşürmekten dolayı gerekli cezai işlemler uygulanırken, araç 60 gün süreyle trafikten men edildi.

Adana’da Yürek Yakan Veda: Oğlunu Bekliyordu, Kaza Hayatını Elinden Aldı
Adana’da Yürek Yakan Veda: Oğlunu Bekliyordu, Kaza Hayatını Elinden Aldı
İçeriği Görüntüle

Yetkililer, trafikte can ve mal güvenliğini tehlikeye atan sürücülere yönelik denetimlerin aralıksız devam edeceğini bildirdi.

Kaynak: İHA