Valilik makamında gerçekleştirilen toplantının ana gündem maddesini, vatandaşlara sunulan hizmetlerin sahadaki etkinliği ve devam eden kamu yatırımlarının son durumu oluşturdu. Bürokrasinin hızlandırılması ve hizmetlerin en ücra köşelere kadar kesintisiz ulaştırılması amacıyla kurumlar arası iş birliğinin en üst seviyeye çıkarılması gerektiği vurgulandı.
Vali Yavuz: "Huzur ve Güven Esaslı Çalışıyoruz"
Toplantıda kurmaylarına seslenen Vali Mustafa Yavuz, Adana genelinde yürütülen kamu hizmetlerinde etkinlik ve verimliliğin artırılmasının en öncelikli hedefleri olduğunu belirtti. Vatandaşların talep ve beklentilerine hassasiyetle yaklaştıklarının altını çizen Yavuz, "Vatandaşlarımızın huzur ve güven içerisinde memnuniyetini esas alan bir anlayışla çalışmalarımızı kararlılıkla sürdürüyoruz" ifadelerini kullandı.
"Adana'nın Her Köşesinde Aynı Kararlılıkla Hizmet Üreteceğiz"
Toplantının kentin geleceği adına son derece verimli geçtiğini belirten Vali Yavuz, yeni döneme dair şu önemli mesajı verdi:
"Toplantımızda, önümüzdeki sürece ilişkin yol haritamızı belirledik. İlimizin her köşesinde aynı kararlılıkla hizmet üretmeye, vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak projeleri hayata geçirmeye devam edeceğiz."
Geniş çaplı toplantı, ilçelerin genel durumuna dair yapılan karşılıklı değerlendirmeler ve önümüzdeki dönemin eylem planlarının netleştirilmesiyle sona erdi.



