Adana Demirspor’un 1 Haziran’da kongresi var.
Sürpriz gelişme olmaz ise 8 Haziran tarihine ertelenecek.
Bu süreçte camiaya bakıyorsunuz tüm herkesin dilinde “bağlantısız yönetim istiyoruz” var.
Bunun nedeni çok açık; Adana Demirspor artık yol ayrımına gelmiştir. Önünde iki yol. Biri, hayatını sürdüreceği …Diğeri iyice karanlığa gireceği…
Demirspor camiası karanlığı ve aydınlığı iyi analiz ettiği için adeta isyanda. Yıllardır yapılan klasik yanlışların bugünlere kadar süre gelmesi isyanın son damlasıdır. Sürekli kadronun yenilenmesi, altyapıdan oyuncunun kazandırılmaması, mali yapının her geçen sezon daha da kötüye gitmesi Demirspor’un klasikleri olmuştur. Bu nedenle camia iyi ve aydınlık yola gidilmesini istiyor. Bunun içinde bağlantısız ve doğruları hayata geçirecek yönetim gelmesi gerekiyor.
Biliyorsunuz geçtiğimiz günlerde Şimşekler grubu ile ADS Derneği ortak basın toplantısı düzenledi. İki önemli taraftar grubunun bir araya gelmesi çok önemliydi. Zira durumun ne kadar ciddi olduğunu gösteriyor. Satır başlarına baktığınızda çok mesajlar var.
İlk; eski başkanlarla ilgili artık aday olmalarını istemiyorlar. Nedeni ise hep aynı hataları yapıp kulübü bu noktaya getirmeleri. Her gelen yönetim de bir öncekini aratır hale geldi.
İkincisi kulüp yönetimini almak istemeleri. Bu da çok önemli. Tabi bu mesajı alabilene. Son yıllarda gelen yönetimler farklı bir yönetme şekli göstermedikleri için taraftarlar ‘biz varız’ diyorlar. Yani, ‘onlar kadar bu kulübü yönetiriz’ diyorlar. Bakıldığında mevcutta neredeyse yine futbolcu kalmadı gibi. Giden gidene. Yine kadro tamamen yenilenecek. En azından transfer tabelası açılmaz ve Adanalılarla yola devam edilir. Borçtan da 10 Milyon düşmüş olur. Basit hesapla sürekli başarısız olacağına böyle bir yol izleyecek olan taraftarların haklı olduğunu söyleyebiliriz.
Sonuç olarak Adana Demirspor ile ilgili tüm detaylar masada duruyor. Tüm herkeste bu detayları çok iyi biliyor. Adana Demirspor artık yolun sonuna geldi. Ya iyiyi ya da kötüyü tercih edecek. Açıkçası bu yıl Adana Demirspor için milat yılı olacak.