Gündem

Adana Valisi Mustafa Yavuz Seyhan Esnafının Nabzını Tuttu

Adana Valisi Mustafa Yavuz, Seyhan ilçesindeki Denizli Mahallesi'nde esnaf ve vatandaşlarla bir araya gelerek kentin ekonomik ve sosyal dinamiklerini yerinde inceledi. Beraberindeki il protokolüyle dükkanları tek tek gezen Yavuz, kentin kalkınmasında huzur ve güven ortamının ticaretle olan doğrudan bağına dikkat çekti.

Çukurova'nın kalbi Adana'da devletin zirvesi sokağa inerek vatandaşla kucaklaştı. Vali Mustafa Yavuz, kentin en yoğun nüfuslu bölgelerinden Seyhan ilçesine bağlı Denizli Mahallesi'nde kepenk açan esnafı iş yerlerinde ziyaret etti. Bu anlamlı ziyaret turunda Vali Yavuz'a; Seyhan Kaymakamı Ekrem İnci, İl Emniyet Müdürü Ahmet Hakan Arıkan ve İl Jandarma Komutanı Tümgeneral Coşkun Sel de eşlik etti. Güvenlik ve mülki idare amirlerinin tam kadro sahada olduğu buluşmada, Adanalıların sorunları, güncel talepleri ve beklentileri doğrudan birinci ağızdan dinlendi.

Alın Teri ve Güven Vurgusu

Sıcak ve samimi sohbetlerin yaşandığı dükkan ziyaretlerinde esnafa bol ve bereketli kazançlar dileyen Vali Yavuz, güçlü bir toplumun şifrelerini paylaştı. Esnafın yüzündeki tebessümün ve vatandaşın duyduğu güvenin, sağlam bir geleceğin en büyük teminatı olduğunu belirten Yavuz, dökülen alın terinin kentin ekonomik motorunu çalıştırdığını vurguladı. Emeğin kentin ekonomisine kattığı gücün, sokaklardaki huzur ve güven iklimiyle harmanlandığında devasa bir berekete dönüştüğünü hatırlatan Vali Yavuz, ticaret ve güvenlik arasındaki o ince çizgiye dikkat çekti. Yavuz, huzurun kök saldığı şehirlerde ticaretin ivme kazanacağının, ekonominin canlanıp toplumun genel refah düzeyinin mutlaka artacağının altını çizdi.

Birlik ve Beraberlik Mesajıyla Veda

Sokaktaki her bir vatandaşın fikrinin yerel yönetimler için pusula niteliğinde olduğunu hissettiren Vali Yavuz, Adana'yı çok daha güçlü, huzurlu ve aydınlık yarınlara taşımak için kurumlar arası tam bir uyum ve kararlılıkla çalışmaya devam edeceklerini ifade etti. Gittiği her noktada Adanalıların kendine has misafirperverliği, içten sevgisi ve sıcak muhabbetiyle karşılanan devlet erkanı, mahalle sakinlerine gösterdikleri bu yoğun ilgiden dolayı teşekkürlerini sunarak ziyaret programını noktaladı.